Tiga Artikel di Forward

forward_feb_00

Cover keluaran Februari dan isu-isu utama

Syukur kerana bulan ini tersiar tiga artikel dalam majalah Forward. Ini merupakan rekod peribadi saya sebagai jumlah artikel paling banyak tersiar dalam masa sebulan, apatah lagi dalam satu majalah yang sama. Terima kasih banyak-banyak kepada Editor Pn. Zakiah Koya yang memberi kepercayaan serta wartawan Fariza Uzmat & Shahfizal Musa yang memberi sokongan.

Jika dilihat senarai artikel di bawah, ternyata bidang yang saya sentuh pelbagai ragam. Pertama tentang seni dan kemanusiaan, kedua tentang teknologi & dakwah, ketiga tentang bangunan dan sejarah pula. Mungkin agak janggal bagi seorang penulis fiksyen sains seperti saya tetapi sebenarnya saya memang mengkaji tentang kesemua bidang itu apabila menulis novel Sayap Adinila & Armada Azur.

Dapatkan majalah Forward di kedai buku berhampiran dengan harga RM5. (MPH & Kinokuniya saya pasti ada)

forward_feb_01

Melihat isu Palestin melalui kaca mata seni 

forward_feb_02

Temuramah Nazri Tekong tentang Quran PSP

dsc_0242

Menyingkap kisah di sebalik masjid-masjid

4 Respons to “Tiga Artikel di Forward”

  1. SifuPTS Says:

    Tahniah! Tahniah!

  2. Ted Mahsun Says:

    Tahniah! Saya akan cuba dapatkan.

  3. Azrul Says:

    Salam

    Boleh tahan… =) Tahniah!

  4. myadlan Says:

    da lama tak baca magazine forward ni.. last time pun tahun lepas.. huhu

    btw keep it up!!

Tinggalkan Jawapan

