Sticker Kereta Penulis

From Drop Box

Ini sticker paling atas, mempromosi syarikat penerbitan dan juga untuk membezakan kereta saya dengan kenderaan lain yang sama modelnya. Iyalah, kereta saya biasa-biasa sahaja dan dimiliki sekian ramai manusia. Tetapi pada hari pertama saya meletak sticker ini saya tersalah kereta juga! 

From Drop Box

Sticker ini sebenarnya adalah iklan bagi lebuhraya DUKE yang menjadi pilihan saya untuk merentas kota. Saya amat suka mesejnya yang mengatakan ada perkara lebih yang boleh dibuat daripada tersangkut dalam kesesakan jalan raya. Tambah pula dengan imej buku nota dan pensel, memang bergaya penulis!

Dua minggu lepas saya ‘berpeluang’ berulang-alik antara Putra Jaya dan UIA Gombak. Ternyata perjalanan tersebut begitu meletihkan dan membunuh produktiviti menulis. Ya, memang baik menulis di rumah daripada merangkak di lebuhraya!

Ketahui cara menjadi penulis bebas dengan mengikuti Bengkel Sehari Penulis Bebas.

Tinggalkan Jawapan

